Werken bij

Home Werken bij Administratief medewerker
Apeldoorn
20 tot 25 uur in de week

Als administratief medewerker bij Jonker Carrosserieën ben jij het visitekaartje, omdat jij het eerste aanspreekpunt bent bij het aannemen van de telefoon of bij het ontvangen van klanten. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het klaarzetten en verwerken van de werkorders van de carrosseriebouwers. De werkorders vertaal jij vervolgens door naar een factuur.

In jouw functie als administratief medewerker heb je een afwisselend takenpakket met onder andere de volgende werkzaamheden:

Inboeken van inkomende materialen;
Voorraadbeheer bijhouden
Factureren van uitgaande facturen;
Werk- en vakantieroosters opstellen in samenspraak met de bedrijfsleider.

Wat bieden wij?
Als administratief medewerker bij Jonker Carrosserieën kun je rekenen op een afwisselende functie met administratieve, commerciële en organisatorische werkzaamheden. Binnen bij Jonker Carrosserieën krijg je de kans om jouw functie vorm en structuur te geven.

Daarnaast kun je rekenen op:

Passende financiële beloning behorende bij jouw werkzaamheden;
Arbeidsvoorwaarden conform de cao Metaal & Techniek Carrosseriebedrijf;
Pensioen bij het PMT;
Ruimte om te groeien en kansen te benutten
Ambitieus team om (onder andere) mee samen te werken
Arbeidsvoorwaarden conform de cao Metaal & Techniek Carrosseriebedrijf;
Enthousiaste collega’s om de leukste borrels, feestjes en uitjes mee te beleven en onderdeel te worden van onze Altijd Verder familie.

Wat vragen wij?
Met een positief karakter, een gezonde dosis humor en een commerciële drive breng jij als administratief medewerker bij Jonker Carrosserieën onze klanten altijd verder. Je neemt de volgende bagage mee:

Minimaal in het bezit van een mbo niveau 4 diploma in de richting van administratief of officemanagement;
Werkervaring in een soort gelijke functie is een must;
Parttime beschikbaar voor 20 tot 25 uur in de week; de werktijden zijn van 07.30 – 12.30 uur of 12:30 – 16:30 middels rooster in samenspraak met je directe collega;
De werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag;
Microsoft Excel en Word zijn geen geheim voor jou.

Tot slot beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden en is flexibiliteit voor jou belangrijk. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je bent gemotiveerd om te gaan voor het beste resultaat.

Meer informatie over de vacature?
Voor meer informatie over de vacature van administratief medewerker kun je contact opnemen met Sander Eikendal op telefoonnummer 06 – 12 42 17 62.

Solliciteren op de vacature?
Jouw sollicitatie voor de vacature van administratief medewerker ontvangen wij graag per mail op vacature@beekmantransport.nl.

Alles vanuit één plaats geregeld

Modern materiaal van topkwaliteit

Goede arbeidsomstandigheden

Wilt u weten wat wij ook voor u kunnen betekenen?

Copyright © 2024 Beekman Transport Logistics & Warehousing